tar.gr archiv a vybaleni 1 souboru

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Září 6 23:41:23 CEST 2006

Petr Simek napsal(a):

> Uvozovky nepomuzou ? Pripadne to zapsat do souboru a pouzit parametr -T .

Pomohlo vyhodit "/" na zacatku nazvu souboru, sice se to rozbali do
stromu adresaru,
ale s tim uz si hrave poradim. A soubor vypada dobre :-)

To by me zajimalo, co s tim to mc dela, ze je to blbe :-(

Dekuji za spolupraci, uz jsem mel pocit, ze ty zalohy muzeme smazat a
budeme to resit jinak

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770