tar.gr archiv a vybaleni 1 souboru

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Září 6 23:51:36 CEST 2006

Slavek Banko napsal(a):
> Mezery jsou sice mírnou komplikací, ale dá se s nimi nakládat. Jestli
> znáte opravdu přesné jméno a cestu k souboru, tak to prostě celé dejte do
> uvozovek (což je asi snadnější, než před každou mezeru dávat zvrácené
> lomítko - tedy backslash).
>
> Slávek

Jmeno znam, podarilo se jim smazat nejake listy v .xls souboru,
ale problem byl v tom, ze tradicni obnova skrz mc nezabrala
a z prikazoveho radku mi nedoslo, ze kdyz pro pakovani prvni "/"
zahazuju, ze ho v tom nazvu pak nemam :-(
Teprve na vypis souboru z logu pakovani mi to doslo ....

U jednoho souboru si tam ty lomitka klidne doplnim ...

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770