obnova dat ze zalohy pomoci mc

David Kredba kredba na math.cas.cz
Čtvrtek Září 7 10:26:25 CEST 2006

Mel jsem stejny problem.

Zalohu ucetnich dat ulozenych na Sambe bylo treba urychlene obnovit.
Nechal jsem mc zalozni tar.gz soubor otevrit a adresar s daty vykopiroval.

Ucetni program zahlasil jakousi chybu a naslednou prohlidkou jsem zjistil,
ze nektere soubory obsahuji naprosto neorganizovanou zmet znaku. Rozbaleni
pomoci gz a tar poskytlo bezchybna data.

Nevim, je-li chyba primo v mc nebo v kodu, ktery vola externi nastroje (a
jestli vubec vola externi nastroje), ale dokazi to zreprodukovat kdykoliv.

Zatim jsem bohuzel nemel cas na to, abych nalezl co nejmensi tar.gz, ktery
uz bude delat problemy a popsat problem do bugzilly.
Obludne velkou zalohu zivych ucetnich dat do bugzilly poslat nemohu :-)

David Kredba