HP Proliant 320 a RAID

egroups egroups na centrum.cz
Čtvrtek Září 7 12:38:53 CEST 2006

Takze jsem udelal nasledujici.Vzal jsem druhy server,ktery je naprosto identicky s tim prvnim a na nem vytvoril:
/dev/md0	/boot	ext3	100MB
/dev/md1	swap		520MB
/dev/md2	/	xfs	zbytek disku

Tomu odpovidaji partisny
/dev/sda1
/dev/sda2
/dev/sda3

/dev/sdb1
/dev/sdb2
/dev/sdb3

Normalne mi to nabootovalo (grub) a ted se jeste synchronizuje /dev/md2,coz bude jeste trvat

Az to skonci,chtel bych sebrat disk sdb a nabootovat (simulovat havarii sdb).
Pokud to probehne v pohode,vratim disk,nabootuju,zkontroluju synchronizaci (predpokladam,ze pole to samo pozna a pripadne rozdily zesynchronizuje).
Pak mu zkusim sebrat sda a postup zopakovat.

Doufam,ze takhle to bude fungovat nebo se mylim?

Pak bych chtel vzit sdb z prvniho serveru a zamenit za sdb z druheho serveru.
A ted otazka,sdb z prvniho serveru je jinak rozdelen na partition.
Jak nejjednoduseji "okopirovat" rozlozeni disku z sda druheho serveru?
Nasledne bych chtel pole zesynchronizovat,tim bych mel mit "otisk" systemu.
Vratit sdb do prvniho serveru a totez provest s sda.

Vysledkem by melo byt,ze budu mit naklonovany cely system i na druhem serveru vcetne RAID.

Nebo je to totalni blbost a tahle to proste fungovat nemuze?Napda me treba rozdily v seriovych cislech disku nebo nejaka jina zrada...