HP Proliant 320 a RAID

hafi mandrake.user na seznam.cz
Čtvrtek Září 7 13:25:09 CEST 2006

egroups píše v Čt 07. 09. 2006 v 12:38 +0200:
> [...]
> /dev/md0	/boot	ext3	100MB
> /dev/md1	swap		520MB
> /dev/md2	/	xfs	zbytek disku
>
> Tomu odpovidaji partisny
> /dev/sda1
> /dev/sda2
> /dev/sda3

> /dev/sdb1
> /dev/sdb2
> /dev/sdb3
>
> Normalne mi to nabootovalo (grub) a ted se jeste synchronizuje /dev/md2,coz bude jeste trvat
>
> Az to skonci,chtel bych sebrat disk sdb a nabootovat (simulovat havarii sdb).
Toto projde bezt problému, protože grub se po defaultní instalaci nahrál
jen do MBR prvního disku.
> Pokud to probehne v pohode,vratim disk,nabootuju,zkontroluju synchronizaci (predpokladam,ze pole to samo pozna a pripadne rozdily zesynchronizuje).
Mě to automaticky neudělal. Musel jsem ho přidat pomocí mdadm -add a pak
si synchronizaci už dělal sám.

> Pak mu zkusim sebrat sda a postup zopakovat.
Zde si myslím, že bez úpravy GRUBu neuspějete, protože na druhém disku
určitě není záznam v MBR

--
Zdeněk Havlát

# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí