Re: ssh - zamrznutí spojení po přihlášení

Jaroslav Sykora jaroslav.sykora na gmail.com
Pátek Září 8 11:06:54 CEST 2006

2006/9/8, Jaroslav Sykora <jaroslav.sykora na gmail.com>:
> 6 Sep 2006 20:13:26 -0000, linux-digest-help na linux.cz

och, asi už vím:
http://beneta.blog.lupa.cz/0604/adsl-za-8-dnu-pozor-na-linuxove-ssh-a-d-link-modemy
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=d-link+adsl+ssh+&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=

Moc díky za nápovědu, to by mě jinak nikdy nenapadlo,
že by to mohlo být tím routerem :-)
Snad to zabere...

--
Infinite diversity in infinite combinations (IDIC).