HP Proliant 320 a RAID

egroups egroups na centrum.cz
Pátek Září 8 15:52:55 CEST 2006

*** Puvodni zprava ***

>A najelo Vam aspoň menu grubu?
>
>A teď už vidím problém. nastavte root u druhého zápisu na (hd0,0)

Uz mi to najelo.Musel jsem do promptu grub
root (hd1,0)
setup (hd1)
quit

a vypnul jsem PC,sebral sda a boot.
Heureka,nabehlo,RAID v degradovanem rezimu.
Znovu vypnout,vratit sda,boot,system nabehl.
Rucne jsem pustil pridani sda do RAID a uz se to synchronizuje.

Dekuji za rady s resenim problemu.
Ted uz jen zonglovat s disky z druheho serveru a postupne je naklonovat.Sice koukam,ze nejak nemam cfdisk,jak mi tu nekdo radil (zvlastni,v opensuse ho mam:),ale to uz snad nejak zvladnu,prerozdelit disk uplne stejne,jako mam ted a nechat to sesynchronizovat.