switch TAO - CentOS

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Září 10 19:13:44 CEST 2006

Miroslav Kolombo napsal(a):
> Mam (mel jsem) na nekolika serverech TAO Linux a tak provadim switch na
> CentOS.
>
> Na dvou  serverech se mi to proste samo preinstalovalo pomoci yum
> ale na nekolika zbyvajicich se mi nedari automaticky prevod pomoci yum
> update.
>
> Jsou to systemy, kde jsem RH9 prevedl na TAO,
> do systemu yum to vraci release 9 misto 1.0
> I pokud zedituji zdroj balicku na spravnou cestu, stejne to zadne balicky
> nestahne a nezahaji se prevod na CentOS

A chybová hláška ?

> Muzu to postahovat a nainstalit rucne?

Musíš stáhnout balíček kde je uložená verze OS a konfiguráky yumu a ty z
starého OS smazat a z nového nainstalovat a pak spustit yum.

Návod jak z FC4 -> FC5

http://fedoraproject.org/wiki/YumUpgradeFaq#head-046d8b21e4b28db2ccfc1686482e54ab2f97e2af

# rpm -Uhv
http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/core/5/i386/os/Fedora/RPMS/fedora-release-5-5.noarch.rpm

# yum update

Pro CentOS si musíš akorát najít jak se ten balíček jmenuje v CentOS a
ten stáhnout a nainstalovat.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Lásky některých lidí jsou jenom následky dobrých večeří.
		-- Chamfort