grafy z qa.php.net

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Září 11 09:23:25 CEST 2006

Dobrý den,

omlouvám se za dotaz, který sem vysloveně nepatří, ale není úplně od
tématu.

Dávám dohromady několik webových serverů s různými požadavky a opět sem
zauvažoval nad stabilitou php5 :) Podle tabulky na bugs.php.net to
vypadá, ze php5 už je na tom lépe než php4. Ovšem na qa.php.net bývali
takové pěkné grafy, které jsou nyní nedostupné. Nemáte je náhodou
někdo ?? Zajímá mě vývoj chyb v posledních měsících.

PS: nerad bych flame co se stability php5 týče, do teď sem dával php5
jako second volbu k php4, ale mám pocit, že nastala ta chvíle, kdy to
bude obráceně :D

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz