Zasek na usb pri boote

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Pondělí Září 11 12:16:22 CEST 2006

DD.

Potreboval by som rozchodit kernel 2.4.20 na jednom embedded zeleze. Je to
standardne Pentium M, IDE disk, nejake tie sietovky a porty. Instalujem na to
RH72 cez kickstart z usb flashdisku. A tu je problem.

Po boote nabehne kernel a skonci na hlaske v zmysle "Found USB2.0 high speed
ehci controller" ( presne znenie v pripade potreby dodam, musim ho
odpisat/odfotit z displaya :o) ).

Dalej sa ani nepohne. Jedina moznost je vytiahnut flashdisk este pred tym, ako
zacne kernel detekovat usb devices.

Co som skusal:

-	zmeny nastavenia BIOS ( vzdy 2 stavy - prestane to byt schopne bootovat
	z usb, alebo sa to zasekne v kerneli )

-	nousb parameter pre syslinux ( kernelom evidentne ignorovany )

-	noacpi, noapic ( bez uspechu )

Momentalny stav syslinux.cfg:
label XYZ
kernel vmlinuz
append initrd=initrd.img ks=file:/tmp/XYZ.ks devfs=nomount ramdisk_size=16384
nousb debug

Mojim primarnym cielom je dostat to do stavu, ze sa to nezasekne ( aj za cenu
odstavenia celeho usb subsystemu - pouziva sa len pri instalacii ).

Poradi niekto, ako z toho von? Preco aj napriek "nousb" sa vykonava cela
detekcia usb zariadeni v kerneli?

Dik za pomoc.

--
msk