Firewall Firehol - chyba v obsahu promenne UNROUTABLE_IPS

Pavel Krafcik linuxconf na pjk.cz
Pondělí Září 18 23:33:04 CEST 2006

Prošel jsem si znovu manual a zjistil, že UNROUTABLE_IPS je proměnná, ve
které je sloučený obsah RESERVED_IPS a PRIVATE_IPS. Takže ve skutečnosti
je chyba v RESERVED_IPS. Tento bug už je reportovaný: Requestr ID
1475053 z 2006-04-23 08:24.

P.S. Čím to, že zprávy z konference chodí s 5 denním zpožděním?