Courier a CRYPT hesel

Vladimir Mach vlada na mysh.cz
Pondělí Září 18 20:17:57 CEST 2006

Zdravim,

narazil jsem na drobny problem, ktery me trosku znepokojuje...
Doted jsem mel hesla pro courier ulezeny v cleartextu ctena pres
MYSQL_CLEAR_FIELD v autdeamond a MYSQL_CRYPT_FIELD zakomentovany.
Kdyz jsem to prohodil, tedy chtel mit hesla sifrovany, tak mi imap napse
Bye... ze nastala chyba a v logu jsem nasel "imapd: authentication
error: Input/output error" nic vic.. (i kdyz mam debuglevel na hodnote
dvojce)

authlib i courier mam zkompilovane z nejnovejsich stable zdrojaku...

nesetkal se nekdo s timhle problemem?

  google nepomaha

moooc dekuju za jakekoliv popostrceni pro reseni problemu