Samba atribut read only

Lubos Hajek konfera na haaja.org
Úterý Září 19 08:27:27 CEST 2006

Dobry den,
jiz vam tu na to odpovedeli, cituji odpoved:

Ahoj Dalibore
problem je v tom ze samba 2.2 mapovala dos atributy na prava unix
filesystemu,
coz samba 3 nedela (ve vychozim stavu), takze bud si to zapnes v sambe
Deafult store dos attributes = No Prenastavis na: store dos attributes =
Yes
a nebo to nastvis prim ona filesystemu z linuxu. S pozdravem
-- Petr "Zapik" Zapadlo

--
S pozdravem Lubos Hajek