Asterisk a Skype

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Září 19 10:39:36 CEST 2006

Michal Jezek wrote:
: Zdravím.
:    Existuje nějaké šikovné řešení, které mi propojí softwarové
: telefony komunikující prostřednictvím Asterisk ústředny s klienty
: používající Skype a naopak? Jinak řečeno jde uskutečnit hovor z
: Skype na SIP/H323/IAX telefon (a samozřejmě naopak) ve spolupráci s
: Asteriskem? Chvíli jsem Googloval, ale nic rozumného jsem nenalezl. Co
: jsem našel jsou vesměs klientská řešení a ještě ke všemu za
: peníze. Já ale hledám centrální serverové řešení pro aspoň 10
: současných hovorů.

	Skype je proprietarni protokol, ktery s nikym jinym neumi
mluvit. Cili pozadovane pujde tak leda s meziclankem verejne
telefonni site.

-Yenya

********  Pruning the incoming mailbox after being 10 days offline. ********
********  Sorry for the possibly delayed answer.                    ********