ip_connrack_proto_gre PPTP NAT

Milan Koudelka m.koudelka na perfect-system.cz
Úterý Září 19 18:25:12 CEST 2006

Posilam znovu, nejak to na poprve nedoslo :(
Cau,
chci se zeptat, marne jsem se snazil nejak pridat podporu
ip_connrack_proto_gre do jadra 2.6.9 z debian tree, avsak nepochopil
jsem vubec jak pouzit patch-o-matic nebo kde to stahnout (sosnul jsem to
  z nejakyho pochybnyho ftp)
Neni uz nejaka verze jadra kde uz je podpora pro simultanni spojeni vice
klientu skrze NAT na jeden PPTP server ? Nebo jednoduchy popis jak tohle
do jadra dostat ? na strankach netfilter.org jsem se fakt nevyznal :(

--
Preji Vam pekny den

Milan