Porovnani souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 19 23:18:39 CEST 2006

On Mon, Sep 18, 2006 at 03:28:18PM +0200, ?TEFL Martin wrote:
> Dobry den,
> mam soubory o cca 1.000.000 radcich a potrebuji  je porovnat.
> Udelat neco jako diff ale vysledek do 3 ruznych souboru. 1) nove, 2) smazane,
> 3) zamenene. Napsal jsem si na to script ale je moc pomalej. Nevite nekdo co
Do jake miry je potrebujete porovnat?
Nove ?= nova cast textu v souboru nebo novy soubor?

Pokud potrebujete porovnat pouze novy soubor/smazany soubor/zmeney,
muzete tak ucinit ve vice kolech.
1. cyklus muzete vest podle existence novych souboru, smazani starych
2. cyklus vest podle velikosti a casu modifikace
3. atd.
n. pustit diff na dosud nezarazene soubory

-- Dalibor Straka