Option GPRS T-mobile na Linuxu -- příliš živý

Minář Petr Linuxforum linuxforum na kleibl.cz
Středa Září 20 10:41:52 CEST 2006

Muze byt i vadna.
Jeden nas uzivatel si ji kdysi vzal do NB (pod Windows) a bohuzel byla
spatna. Mela snahu vytacet, ale nemohla se spojit. Jo a myslim, ze ta
cervena kontrolka nejak divne "blikala" (nestandartne - uz nevim bud moc
rychle nebo stale pomalu).

--
	Petr Minář