Apache - Kerb5 - Active Directory

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Září 20 14:30:39 CEST 2006

Dne středa 20 září 2006 13:34 Josef Bock napsal(a):
> DD,
>
> ma nekdo zkusenosti s overovanim domenovych uzivatelu (AD) pomoci kerberosu
> v Apachi? Stale mi to pise "gss_acquire_cred() failed: Miscellaneous
> failure (Resource temporarily unavailable)"
>
> Pouzivam Apache 2.0.52, RedHat Enterprise 4, Win domena (w2003)
>
> Postupoval jsem dle http://sl.mvps.org/docs/LinuxApacheKerberosAD.htm
>
> Díky
>
> Pepa

Zdar!

Asi nejlepsi poudani na tohle tema je na http://www.grolmsnet.de/kerbtut/
Drobny, lec nezmineny, problemek je to, ze pri vytvareni service principal
jest nutno byti adminem prislusne domeny (takze o ziskani tohohle mrnaveho
souboru usiluji uz skoro rok).

Podle chybove hlasky bych si dovolil tipnout, ze bud neni nastaven spravne
kerberos server (v krb5.conf) nebo neni platny principal.

Karel