Re: postfix posílající přes smtp.seznam.cz HOWTO?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Září 21 20:02:41 CEST 2006

> Problém -- se kterým jsem bojoval už s eximem blahé paměti -- je, že
> smtp.seznam.cz nijak nenaznačuje, že by potřeboval SMTP AUTH (bez TLS/SSL
> nebo čehokoli takového, jenom PLAIN), ale když se nepoužije (což
> postfix/exim/sendmail/kmail/cokoli jsem na tom zkoušel -- implicitně
> udělá), tak vrátí chybu

Jaktoze ne, nekde delate chybu (anebo se v seznamu polepsili):

Connected to smtp.seznam.cz (194.228.32.43).
Escape character is '^]'.
220 email.seznam.cz - Email zdarma na cely zivot ESMTP
ehlo ns.vmnet.cz
250-email.seznam.cz - Email zdarma na cely zivot
250-PIPELINING
250-8BITMIME
250-SIZE 19922944
250 AUTH LOGIN PLAIN