Perl - jen tisk promenne

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Září 22 09:31:38 CEST 2006

> Diky, bohuzel se stejnym negativnim vysledkem :-( Zjistil jsem, ze to ani nebere
> "$user@$domain" - musel jsem tam dat "$user\@$domain". Takze v te promenne $pass
> budu muset nejak pred vsechny znaky $ a / dat jeste \. Takze tu ted bojuju se
> s///

Pozor, to michate dohromady dve ruzne veci. Zavinac zapasny v uvozovkach
musite eskejpovat, aby se text za nim nebral jako identifikator pole. Ja
na to zapomnel, sorry. Ale promenna $pass se nebude nijak upravovat a cely
retezec vcetne systempw= se preda programu userdb, protoze system je
volany s vice nez jednim prametrem.
La'd"a