Internet banking

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Září 23 10:44:13 CEST 2006

Dobrý den,

nemám zkusenosti se sporitelnou, ale dovolim si trochu zkusenosti jak to
chodi jinde:

Dne 22.9.2006 8:17 Martin Maléř napsal:

> <cite>
> Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není
> plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.
>
> Je nám líto, ale aplikace Internetbanking není
> optimalizována pro internetový prohlížeč, který používáte. Z
> tohoto důvodu nemusí být stránky aplikace zobrazeny správně
> a některé funkčnosti nebudou dostupné. Doporučený prohlížeč
> pro SERVIS 24 Internetbanking je Microsoft Internet Explorer
> 5.5 nebo vyšší verze.
> </cite>
> http://www.servis24.cz

Tak z tohoto duvodu jsem presel na E-banku a jejich rozhraní mi bez
problemu bez nejake podobne chybove hlasky funguje v IE, Firefoxu, Opere i
Konquerroru. Rozhraní je bud Java nebo JavaScript (Java trochu padala v
FF). Dokonce asi pred 2 lety jsem si "sve bankerce postezoval" :) ze mi v
Firefoxu nefunguje napoveda po najeti na nejakou polozku (kdyz jsem jeste
rozhrani poradne neznal) a svete div se, za nejakou dobu to bylo opravene.
Toz trochu reklamy ;) Na druhou stranu chapu, ze prechod z jeden banky ke
druhe je dost narocny: menit vsechny prikazy inkasa apod. Vysledek ale
stoji za to: do banky chodim jen kdyz si jdu vyzvednout novou kartu ;)

MiZi
--
 mizi(zavináč)mzidek.net
 charset: iso-8859-2