pouzitelny ADSL modem

Mgr. Jaroslav Filip filip na filja.com
Úterý Září 26 10:33:00 CEST 2006

Ja pouzivam modemy ADSL DeskPorte Router 100 USB
(http://www.microcom.cz/category.php?itid=29). Ma to jak USB port, tak
ethernet port. Prepnu ho do modu bridge, za nej postavim linux, a pres
pppoe (balicek rp-pppoe ve fedore) "probridguju" verejnou adresu na
Linux. Takze nepotrebuji zadne ovladace pro modem a firewall mi dela
linux. Jsem s tim velmi s pokojen. Tohle reseni pujde urcite i s jinymi
routery :-)

Jarek F.

Petr Baláš napsal(a):
> Zdravim
>
> Jaky ADSL modem je dnes pouzitelny? Pozaduji 1x Ethernet a bezproblemovost.
> Pouzival jsem Vigory ale zda se, ze zmizely z nabidky.
> D-Link je problemovy, ze Zyxelu mam zatim smisene pocity (na jedinem miste,
> kde ho mam mi pada spojeni (ale to muze byt linkou), nefunguje mi presmerovani
> portu (muze byt nejakou zradou v nastaveni) a nastavovaci web rozhrani vyzaduje
> javascript (aneb lynx ze serveru na rozdil od vigora nefunguje)).
> Bude za nim linux router - openvpn (iniciovane z toho routeru) +
> potrebuji se na nej
> [...]

*Mgr. Jaroslav Filip*

e-mail: filip na filja.com <mailto:filip na filja.com>
WWW: www.filja.com <http://www.filja.com>
mobile: +420 605287123
ICQ: 20517349 ICQ status
Skype: jaroslav_filip My status <callto:jaroslav_filip>