PXE boot LIVE CD

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Úterý Září 26 11:34:22 CEST 2006

No on Knoppix umi to, ze ho nabootujete v ucebne, kliknete na spravnou ikonku
a z nej se stane tftp+dhcp+boot server a z nej pak nabootuji ostatni pocitace
v ucebne :-). Vykradal jsem to z toho. Aneb je vhodne takto Knoppix pustit,
on se zepta jake sitovky ma zalinkovat do rootfs a vyrobi ho a pak mu vykrast
ty spravne soubory kdesi z /tftp. Sorry ze jsem to primo nezminil.
Uz je to dlouho co jsem to delal.

Petr Balas

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com