[Fwd: Re: PXE boot LIVE CD]

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Úterý Září 26 11:43:33 CEST 2006

> A jeste predtim - nasel ten knoppix sitovou kartu a byla ji pridelena
> (DHCP)
> nejaka smysluplna IP adresa?

ne nic ohledne site predtim nebylo.. tam uz bylo jen Uncompressing
Linux.... OK, booting the kernel

> ja to mam na /home ktery mam exportovany readwrite ale to IMHO neni
> potreba
> Jen pro jistotu - mate tam nakopirovane SOUBORY z toho CDčka a ne iso
> image ze?

no mam tam pripojeny iso image pres mount, takze presne to cedecko..

/mnt/hdd1/images/_linux/KNOPPIX_V5.0.1CD-2006-06-01-EN.iso on
/tftpboot/knoppixISO type iso9660 (rw,loop=/dev/loop1)

pxelinux.cfg/default:

label knoppix
       kernel knoppixISO/boot/isolinux/linux
       append secure nfsdir=192.168.1.100:/tftpboot/knoppixISO nodhcp
lang=cs ramdisk_size=100000 init=/etc/init apm=power-off nomce
vga=normal initrd=knoppixISO/boot/isolinux/minirt.gz quiet
BOOT_IMAGE=knoppix

[...]
/tftpboot/knoppixISO            *(rw,sync)

jak overim spravnou funkci nfs ?

jo takze ted jsem zachytil ten posledni mail, takze proste musim si udelat nove jadro s IP konfiguraci primo v jadru ? Tot znamena ze ted tam jsou jako moduly a ja je tam mam dat primo do jadra ?