pouzitelny ADSL modem

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Září 26 17:11:12 CEST 2006

2006/9/26, Petr Baláš <petr.balas na gmail.com>:
> Zdravim
>
> Jaky ADSL modem je dnes pouzitelny? Pozaduji 1x Ethernet a bezproblemovost.
> Pouzival jsem Vigory ale zda se, ze zmizely z nabidky.
> D-Link je problemovy, ze Zyxelu mam zatim smisene pocity (na jedinem miste,
> kde ho mam mi pada spojeni (ale to muze byt linkou), nefunguje mi presmerovani
> portu (muze byt nejakou zradou v nastaveni) a nastavovaci web rozhrani vyzaduje
> javascript (aneb lynx ze serveru na rozdil od vigora nefunguje)).
> Bude za nim linux router - openvpn (iniciovane z toho routeru) +
> potrebuji se na nej
> [...]

Na jedné instalaci jsou tyto:
http://www.speedtouch.com/prod510.htm
za nimi jsou tyhle krabičky:
http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=59
mezi dlinkama je navázáno IPSEC. Jeden dlink dokonce dělá pppoe přihlášení.
Speedtouch umí poslat ostrou ip adresu na vnitřní rozhraní.
Pokud se pánové od ČRa nevrtají v adsl, tak to chodí naprosto
bezproblémově. Podmínkou jsou nahrané poslední verze firmwarů ve všech
krabičkách.
Jestli jde speedtouch nastavoval lynxem nevím, ale má telnet rozhraní,
kde se toho dá rozvrtat daleko víc než přes web rozhraní.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec