libsasl2.so.2: no version information available

Úterý Září 26 20:32:10 CEST 2006

On Thu, 21 Sep 2006, Ondrej Koala Vacha wrote:

> # ldd -v /usr/cyrus/bin/imapd
> /usr/cyrus/bin/imapd: /usr/local/lib/libsasl2.so.2: no version information available (required by /usr/cyrus/bin/imapd)
[...]
> Cim to je? Spatny zdroj nebo chybejici kompilacni parametr?

To je dost zajímavé. Asi to má znamenat, že je libsasl2.so.2 zcela prostá
verzovaných symbolů. Což se mi jeví skoro nemožné, když už jsou pár let
v glibc a aspoň s glibc by to mělo být slinkované.

Hlásí ldd -v /usr/local/lib/libsasl2.so.2 něco podobného?
Co říká na objdump -T /usr/local/lib/libsasl2.so.2? Jsou tam mezi adresou
a symbolem názvy verzí jako GLIBC_2.0?