SATA radic bez RAIDu

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Středa Září 27 19:06:30 CEST 2006

Ahoj,

hledam nejaky SATA radic s dobrym pomerem cena / vykon. Podminkou je
funkcnost v linuxu pod jadrem 2.6 a moznost pripojit alespon 4 disky.
Byl bych rad aby primo na karte nebyl zadny RAID integrovany (ono je
to v tech levnejsich stejne jenom software).

Je to pro 'home' pouziti takze do toho nechci investovat moc penez
(jak jinak). Cilem je mit softwarovy RAID 1+0 na 4 HD.

Jedine pouzitelne co jsem zatim nasel i na ceskych shopech je radic
od Promise, a to:

http://www.promise.com/product/product_detail_eng.asp?segment=Non-RAID%20HBAs&product_id=139#

Takhle na dalku to vypada pekne, ale otazka je jak je to v praxi. Na
abclinuxu jsem nasel povzdech ze pod jadrem 2.6 se to dotycnemu rozbehat
nepovedlo, coz je pro mne vazny problem, a zadne benchmarky jsem
nenasel.

Mate nekdo zkusenost s timhle nebo i nejakym jinym no-RAID SATA radicem?

diky
Tomas