GRUB na USB flash disku

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Čtvrtek Září 28 15:10:48 CEST 2006

Zdravím.
Pokoušim se si upatlat vlastní distro na flashku, jako zavaděč bych chtěl
GRUB, avšak ten mi odmítá z flashky bootovat. Jednou jsem ho tam již měl,
ale za boha si nemohu vzpomenout, jak se mi to tenkrát povedlo... Nyní to
dělám tak, že zasunu flashdisk a pustím:
echo "(hd0) /dev/sda" >device-map
grub --device-map=device-map
Následně nainstaluju grub stylem root (hd0,0) a setup (hd0), nastavím boot
partition, všechno proběhne OK. Ovšem po rebootu a následném booto z flashky
vidím jenom blikající kurzor. Dokud nebyla nastavena aktivní partišna, tak
se objevila hláška "Missing operating system" Každopádně GRUB nenaběhl ani v
jednom případě. Mohl by mi někdo poradit, co ještě vyzkoušet, abych ten GRUB
rozběhl? :)

Předem díky.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \