prava na pripojny bod /dev/sd**

bambas bambasmeister na gmail.com
Pátek Září 29 12:49:17 CEST 2006

Zdravim,
mam problem, ve fstab mam radek na pripojeni flashdisku (takovej ten do usb :)
/mdev/sda1 /mnt/usbdisk vfat noauto,user 0 0.

Nicmene kdyz pripojim jiny flashdisk, treba kamarada, misto toho
sveho, tak mi pak mount pise, ze zarizeni sda1 neexistuje. Takto je to
vzdy kdyz pripojim jiny flash. Takze musim pres fdisk -l si vypsat
seznam, podivat se, jit jako root do fstab, zeditovat radek a pak si
ho jako uzivatel pripojit. Jde to nejak obejit? aby se mi flash
"hlasila" proste vzdy na /dev/sda1 a nikde jinde. Nebo je nejake jine
vychodisko?

--
bambas