Spolahliva SMS brana

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Duben 1 03:42:33 CEST 2007

"Michal Rybarik" <michal.rybarik na ecce.sk> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.289.1175346041.14289.linux na linux.cz...
> Zdravim All,
>>
> Dakujem vsetkym za odpovede... Vyzera to tak ze namiesto mobilu + datoveho
> kabla treba pouzit GSM modem a mal by byt klud.. V bazaroch som nic volne
> nenasiel, nemate niekto nejaky prebytocny kusok? Napriklad MC35i, MC39i,
> alebo nejaky iny GPRS modem... Odpovede radsej na sukromny email..
> Dakujem.

Ja zkusil Google "MC39i" a vypadlo na me par inzeratu "prodam ...".
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz