Gentoo a zavislosti na libiconv [VYRESENO]

Petr Uzel petr.uzel na centrum.cz
Neděle Duben 1 14:44:41 CEST 2007

On středa 14 března 2007, Marian Cavojsky wrote:

> Myslim, ze najdu, nie kniznicu, ale hlavickove subory. Pozrite si
> niektory ./configure, ktory vam to takto zidentifikuje a potom odstrante
> tie hlavickove subory, ktore najde. Nasledne prekopilujte jednotlive
> balicky, ktore na tejto kniznici zavisia. (kniznica tam bude, ale
> ./configure ju nenajde)

> Mam pocit, ze revdep-rebuild, hlada len existenciu kniznice, takze ho
> mozete pouzit len ako indikator, ktorych balickov sa to tyka. Pre
> nasledne kompilacie, si budete musiet vytvorit zoznam tychto balickov a
> prekopilovavat ich pomocou emerge.

> [...]

Konecne jsem se k tomu dostal a cesta to byla schudna. Smazl jsem hlavickove
soubory z /usr/local/include/ a pak prekompiloval cely system (emerge -e
system) a vse, co zaviselo na libiconv.

Diky za radu,
hezky den
--