Kernel si nahodne plete posledni wifiX s ttyS2 - delsi

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Duben 2 04:06:55 CEST 2007

"Josef Kohout" <jkohout na mbox.vol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.352.1175460627.14289.linux na linux.cz...
> PRIBEH:
> Bude to jiz dele nez rok, co jsem na routeru (Celeron 466, i810) postupne
> vymenil XI-626 za VZA-81 (Atheros CM-9). Paterni wifi spoje jsem tak
> stehoval z jiz zaruseneho pasma 2,4GHz do pasma 5,7GHz. Pruchodnost spoju
> se nekolikanasobne zvysila, spolehlivost mnohonasobne.
>
> Ale PROBLEM:
> Router je nutno obcas (asi 2x tydne) restartovat, vzdy, kdyz se nektera z
> wifi karet "kousne". Pri restartu, vzacne, naprosto nepravidelne (...,
> 13.7., 16.7., 18.8., 26.12., 31.1., 29.3.), bez ohledu na verzi kernelu
> [...]
No nevim jestli vas to potesi, ale nektere (i dost dobre) zakladovky umi
spolehlive obsluhovat 4 nektere jen 3 PCI sloty. Paty, pripadne uz ctvrty
PCI slot je v podstate "rozdvojeny" slot pred nim. Ve windowsech se to
vetsinou resi nejakym Intel nebo VIA driverem pro obsluhu PCI, kterym se
nahradi M$ drivery, respektive se ten driver vyrobce nacpe mezi HW  a driver
prislusne PCI karty. Mozna, ze vyrobce chipsetu ma binarku PCI driveru i pro
*nix systemy. U VIA jsem to obcas na CD zahledl, ale skutecne jen obcas.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz