Software suspend a hodne pameti

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Duben 2 11:04:59 CEST 2007

Petr Klíma píše v Po 02. 04. 2007 v 10:33 +0200:
> Dobry den,
> resim metody uspory elektricke energie ve firme (vyuctovani za lonsky
> rok ukazalo spotrebu za skoro pul milionu :-) ), jinymi slovy nejakou
> metodu hibernace pocitacu na noc. Mam par nejasnosti, tak bych se chtel
> zeptat zkusenejsich (doma desktop taky hibernuju, ale toto je jina liga).

Nevím co chcete ušetřit :-)

Prostě pokud ty stroje nemusí běžet a dají se vypínat a zapínat přes síť
tak bych je asi na noc vypnul a ráno zase zapnul.

Jde o to zda to jde dělat po síti tak bych si na nějakém PC udělal aby
je třeba přes ssh vypnul a potom ráno přes síťovku třeba budil.

Nebo aby se třeba vypnuly samy pokud by nebyla aktivita na síti - tj
nepřišel pro ně žádný paket po nějakou dobu a toto by bylo zakázané
třeba přes pracovní dobu. Takže přes pracovní dobu práce po pracovní
době by sledoval aktivitu na síti a pokud by nebyl potřeba tak by se
vypl atd....

Podle mě vše záleží na konkrétních podmínkách co jde realizovat a co ne
a samozřejmě vypínání na kratší dobu jak hodiny nemá význam.

Taky by mohlo jít sledovat kdo je na stanicích přihlášen a po pracovní
době kdy se odhlásí server vypnout po nějaké době atd...

Podle mě to má význam vypínat pouze na víkend kdy to dva dny nebude
pracovat.