Chyba pri zprovoznovani scanneru EPSON Perfection 2480

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Duben 2 20:52:43 CEST 2007

On Mon, 2 Apr 2007, Jiri Kortus wrote:
> Zdravim, pred nejakou dobou jsem doma mel scanner Epson Perfection
> 2480, ktery jel pod WinXP (na tatovo pocitaci). Po koupi noveho PC
> +instalaci novych Win uz byl pouze detekovan jako nezname zarizeni.

> [snapscan] Scanner warming up - waiting 8 seconds.
> [snapscan] Scanner warming up - waiting 33 seconds.
> scanimage: sane_start: Error during device I/O
>
> a scanner vypne lampu a v rychlem sledu na nem cervene blika kontrolka
> na pravem tlacitku. Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem? Za kazdou
Mozna to s tim nesouvisi, ale nepotrebuje USB2.0 ?
Takto jsem rychle tatovi "opravil" tiskarnu, ktera mu najednou prestala
tisknout. Vymenil kratky USB kabel za cca 5m z nejak moc tenkeho kabelu.

                              Karel Dudasek