Migrace posty

Breta mail na breta.dot.eu
Úterý Duben 3 19:39:34 CEST 2007

"Martin Kraus"

> neni jednodussi pro kazdeho zmigrovaneho uzivatele udelat presmerovani v MTA
> na ten novy server a pak, az budete mit vsechny uzivatele zmigrovane,
> prehodit MX?

Tp taky neni spatny napad, zvazovali jsem ho, ... znovu promyslime,
prozkoumame, ....
On je take take problem v tom, ze ti useri se treba dlouhodobe ve firme
nevyskytuji, svoji ztracenou postu vsak chteji, login zapominaji, .....

Rozhodjici byla pro me reakce kolegy "Dalibor Toman", ja o tomhle fakt nic
moc nevim, ja jsem odkojeny VMS. Jeste jsem na to trochu podival, kolega
Dalibor to ale vystihnul pregnantne: Tudy cesta nevede.

Dekuji vsem za relevatni info.

--
MJD 54193.812546, Breta, vyzkumnik.
www.breta.eu