fc6 - ipwireless_cs dostane pri startu preruseni ktere je zakazanev /etc/pcmcia/config.opts

Jiri Svoboda linux na istrade.cz
Středa Duben 4 14:30:09 CEST 2007

Ne, mam starsi IMB T20. Problem byl zrejme take s prerusenim. Nyni se mi
karta jiz inicializuje ale zase nefunguje pro zmenu na 4G ani ve
windows. GPRS/EDGE ve Windows jede. Je mozne ze je vadna nebo ma
t-mobile nejaky problem v siti. Kazdopadne dekuji za info.

				JS