problém s instalací

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Pátek Duben 6 11:36:32 CEST 2007

Dobry den,

nevim, jake jadro pouziva tahle distribuce pri instalaci, ale problem by
mohl byt obdobny, jako byl u me.
Pro jadro 2.4.x mi to nechtelo nacist CD (distribuce slackware 11, ale
to myslim nehraje moc roli). Musel jsem tedy k bootovani zavest jadro
2.6.x s parametry:
all-generic-ide pci=nommconf

Pokud pak jeste k uvedenemu CPU a VGA mate desku typu Intel Desktop
P965/G965, tak je problem na temer 100% ve vyse uvedenem.

Richard Kotal