linux 2.6.x + Intel Desktop DP965LT - nahodne poskozovani soubor. systemu

Jan Otte jotte na suse.cz
Pátek Duben 6 15:47:26 CEST 2007

S DP965LT jsem mel take problemy, konkretne s podporou radice (maji tam
nejake ICH8 nebo co). Nebyly sice tohoto razu, ale vzhledem k tomu, ze
podpora chipsetu v jadre je dost nova, asi nebude prilis odskousena.

Nicmene k veci:

(1) Muzete nejakym zpusobem zkusit jak se bude chovat nejaky disk mimo tento radic?

Napady -- vlozit nejaky IDE/SATA radic do pci, zkusit externi disk pres USB
(pokud to neumi bootovat z USB (ja jsem tento problem s BIOSem na 965LT
mel) tak nabootovat z CD).

(2) Jit k diskum trochu jinak

 Zkusit pripojit IDE disky (ma to vubec IDE kanaly? -- dovnitr jsem se
nedival). Muzete zkusit (pokud nebudete zrovna bootovat z CD) vyhodit
mechaniku.

(2) Ovlivnit radic

Napady -- nepouzit all_generic_ide (asi nepujde CD) nebo zkusit nastavit
nejaky specificky PIO mod.

Jsou to jen napady... ale kdybych to resil, vse uvedene bych vazne
zkusil.
Honza