linux 2.6.x + Intel Desktop DP965LT - nahodne poskozovani soubor. systemu

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Úterý Duben 10 14:23:10 CEST 2007

Dobry den,

Tak zatim to vypada takto:

1) zdroj je 500W (chieftec)
2) memtest byl spusten cca. 1.5 dne a nic neodhalil
3) program memtester (ted nevim, kde uz jsem ho sehnal, ale spousti se
pri bezicim OS) zacal pri operaci s pameti psat chyby. Vetsinou pri
alokaci vice nez 512MB, ale nebylo to pokazde stejne, pokud byl jen
jeden modul pameti bylo to az pri cca. 850MB. Chyby byly u operaci MUL,
DIV, SUB ostatni v poradku. Nezaviselo na tom, kde je modul vlozen do
jakeho slotu DIMM.
5) Pameti jsou vsak v poradku v jinem PC funguji a pri testech pameti v
tomto pripade na windows nic nepisi.
6) Avsak po vymene obou modulu 2x1GB RAM (DDR2-667) za 1x512MB
(DDR2-533) se uz chyba neprojevuje. DDR2-667 dle manualu by mely byt
podporovany (podpora za do DDR2-800).

Myslite, ze by to mohl by HW problem zakladni desky? Nebo nejaka spatna
konfigurace jadra (tady uz jsem ale zkusil temer vse)?

Bohuzel nemam moznost koupit novou desku, ci procesor a zkusit je
vymenit. To mi nebude povoleno. Zvlastne kdyz by se chyba objevovala dale.

Dekuji
Richard Kotal