napadení httpd; využití mod_proxy

Středa Duben 11 15:51:26 CEST 2007

On Mon, 2 Apr 2007, Ing. Karel Babka wrote:

> To jsem udělal. Na yahoo pošťáka jsem se nedostal, Apache vracel text
> mojí titulní stránky.

Hm. Asi máte Apache nastaveného tak, že je mu víceméně jedno, jaké jméno
vhostu klient předloží. Takže když dostal POST http://12.74.140.50:25/,
tak si to vysvětlil jako POST / a to pak stejně jako GET /. Poněkud mne
překvapuje, že stejně si vyložil i ten CONNECT, ale asi to tak funguje.
Nemáte tu titulní stránku v nějakém PHP, nebo něčem podobném?