uviznuti pri dist-upgrade

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Duben 11 19:45:34 CEST 2007

On 4/9/07, Martin Dedina <dedinam na volny.cz> wrote:
> Dobry den,
> dostal jsem do prekerni situaci se svym debianem. Po trochy hrani se
> system jsem se dostal do nasledujici pozice:
> po
>
> aptitude update a s temito repositary
> deb ftp://ftp.cz.debian.org/debian  stable main contrib non-free
> deb-src ftp://ftp.cz.debian.org/debian  stable main contrib non-free
>
> dostavam podivne vypisy viz. (apt-get dist-upgrade a aptitude dist-upgrade)
> http://other.czechdesign.net/dist-upgrade.txt
>
> Diky za radu, jak toto napravit

debconf: DbDriver "config": could not open /var/cache/debconf/config.dat

Existuje ten soubor? Lze jej precist? Nema ho nekdo otevreny?

Je to IMHO soubor s odpovedmi na konfiguracni otazky t.j. po jeho smazani
by nemelo dojit k nicemu horsimu, nez ze se bude instalace ptat na veci,
na ktere uz se kdysi ptala.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com