nefukncni system

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Duben 12 07:02:34 CEST 2007

Martin Dedina wrote:
> asi pred tremi dny mi prestali chodit zpravy z teto konference, tak jsem
> zkousel poslat nekolik mailu na zapsani(myslel jsem, ze jsem byl nejak
> nahodne odhlasen), dneska mi vsak prislo onech asi 5 mailu s tim, ze uz
> prihlasen jsem a zacli mi chodit  i dotazy = konference opet ok.
> mel nekdo podobny problem nebo napad cim to mohlo byt ?

No, ne zrovna tohle, ale zazil jsem, ze

mi listserver poslal oznameni s tim, ze je clenstvi v konferenci
pozastaveno. A chci-li byti clenem i nadale, at odpovim na onen e-mail,
kde v subjectu bylo slovo confirm+(asi)100 znakovy hexadecimalni vypis.
Vypadalo to jako MD5 suma.
Tak jsem poslal Re. Vzapeti mi listserver "vynadal" co ze to vyvadim,
kdyz prece clenem koferencce uz davno jsem...
Tak sem zkusil poslat zpravu, ale neprosla.

Tak nevim...

zdravim
L.Vlcek