Starsi verze knihovny ve Fedore

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Čtvrtek Duben 12 18:26:03 CEST 2007

Dobrý den.
Zkusil bych následující "čuňárnu". Fedoru nemám, ale tyto knihovny jsou u
RedHatu v adresáři /usr/lib . Umístění ověřte příkazem
$ locate libstdc++.so.6
Pak zkuste toto:
# ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
Pokud to SeaMonkey nespolkne, napište mi, ne do konference, dořeším s
Vámi¨instalaci knihoven.
S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel