Dotaz na server

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Duben 13 12:01:20 CEST 2007

Dobry den,
planuji nakup linuxoveho serveru. Vybral jsem zatim typ IBM x346 + radic IBM ServerRaid 7k (potrebuji 2 SCSI disky v raid 1). Planovany system je RHEL 4 / CentOS 4.
Nemate nekdo tento server nebo zkusenosti s instalaci? Nejsou s instalaci Linuxu na nej nejake komplikace?
Zatim jsem nasel komplikace jen s vnitrnim "raid" radicem ServerRaid 7e, pro ktery je treba binarni driver. Z toho duvodu tam chci dat ten ServerRaid 7k, ktery by mel fungovat bez nutnosti driveru od IBM.

Dekuji
S pranim krasneho dne
Martin Hankovec