nefukncni system

Sobota Duben 14 12:39:18 CEST 2007

On Fri, 13 Apr 2007, Michal Dobes wrote:

> A neni na serverech u vas antispam? Pokud jsem postrehl chovani noveho
> rozesilatka, tak v pripade, ze z konference prijde nejaky spam (coz se
> stava celkem casto) a vas antispam to primo odmitne, tak vam rozesilatko
> zastavi dorucovani dalsich zprav s tim, ze neprijimate zpravy, ktere se
> vam snazi dorucit (asi to udela az po odmitnuti nekolika zprav).

To už by snad mělo být nějak vyřešeno, jelikož jsem Yenyu přesvědčil, aby
použil jednu nedokumentovanou fíčuru Mailmanu. :)

Teď by po určitém počtu odmítnutých dopisů měl Mailman poslat sondovací
dopis a teprve když i ten bude odmítnutý, tak pozastavit členství. Dřív
členství pozastavil ihned po dosažení limitu.