PCI zvukovka

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Neděle Duben 15 14:29:47 CEST 2007

Ctirad Fertr:
> Trefil jsem se přesně, tohle je nakonec taky P5B-VM DO :)
> A funguje to naprosto korektně včetně TV karty propojené do MB interním
> kablíkem. Testováno na knoppix 5.1CD.

Tak dnes som sa do toho znova pustil a nakoniec sa to rozbehlo (bolo nutne
najst zazracnu kombinaciu nastaveni alsamixeru, pri ktorej to funguje :P).
Dakujem vsetkym za pomoc, zvukovy vystup AD1988 nie je az taky zly (u TV je
to obmedzene kvalitou TV audio a MP3 znie relativne dobre) a mam o 1 volny
slot  viac - co je pri HTPC s 3 slotmi pre karty vzdy dobra vec :-).
--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com