Jak zkontrolovat spravnost instalace balicku?

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Duben 15 19:48:33 CEST 2007

	Uf. Tak jsem ve svem Debianu spustil po mnoha hodinach instalaci
konecne aspon nejak Xorg. Jenze zatim prakticky nic nefunguje, jak ma.
Pritom aptitude je se svym vykonem spokojeno. Treba se nespousti zadny
okenni manazer, prestoze je "nainstalovan bez chyby" (fvwm; a bez nej je
to fakt sila).
	Ma nekdo nejakou myslenku, co s tim, nez zacnu vytvaret hovadiny typu
rucnich nesystemovych zasahu do nejruznejsich skriptu? Nejakou celkovou
podrobnou kontrolu. Odinstalovat vsechno a zacit uplne znova, to
nepripada v uvahu (teda aspon zatim). Koneckoncu se jedna "jen" o
graficke prostredi, konzole jedou dobre.
	Reinstalace vsech balicku skupiny x11 nepomaha.

	Kdybych tusil, co me ceka, drzel bych se starych "dobrych" XFree86
jeste hooooodne dlouho.

	Budete-li mit nekdo sikovny napad, udelate mi radost.
	Petr