Dotaz na server

Breta mail na breta.dot.eu
Neděle Duben 15 21:11:46 CEST 2007

"Martin "

> Potom nechapu, proc na muj dotaz vubec reagujete. Ptal jsem se jasne na
> server s Linuxem, nezajima me, ze pouzivate nejake "realne" OS, ktere jste
> zatim ani nejmenoval.

Snad se podepisuji jako Breta, Ex-VMSak?

> Bohuzel, tohoto jsem se obaval. Kdyz napisu, na co chci ten server, zacne mi
> nekdo radit, abych ho vubec nepouzil. Cetl jste vubec, ze ten server bude
> take slouzit pro datove uloziste s externim polem? Myslite, ze budu
> porizovat webhosting pro ulozeni nekolika TB dat?

To jsem treba blbe pochopil ja, nebo jste to napsal blbe Vy.

NAS - vzdyt to je prave vec, kterou prave intensive zkoumam,
moc mne to zajima, chci to jen jako zalohovaci sklad, uz jsem to
sem vicekrat psal, racionalni reseni = 0.

> NAS se daji koupit jako hotova reseni za relativne nizkou cenu. Takze tady
> zase unika mne, nad cim badate.

~100,000Kc Vam pripada relativne nizka cena? Mne ne.

A vite pratele, jaky byl puvodni vyznam zkratky DAID?

Kdo prvni a spravne odpovi, ma u mne odmenu. /zatim tajnou/.

--
MJD 54205.881979, Breta, VMS-ak, retired.
www.breta.eu