Linux PVR (personal video recorder) RFC

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Duben 16 12:13:52 CEST 2007

Pěkný den přeji

již nějakou dobu pokukuji po PVR a zjistil jsem, že na trhu zatím není
výrobek který by byl schopen mne uspokojit. Asi mám neskromné požadavky,
ale zatím mi nikdo nepomohl.

Zajímalo by mne jestli někdo podobnou věc řešil, či vyřešil?
Zkrátka hledám lidi které téma zajímá a jsou ochotni přispět ...

Moje požadavky na HW (i tohle je věc k diskusi):

LINUX (nechci se nechat přivázat k neschopnému dodavateli)
TV tunner (buď Analog/DBV-T nebo DBV-T ale klidně i DBV-T/DBV-S/Alanlog)
HDD (mohl by být SATA)
DVD vypalovačka
DVI výstup (dá se připojit do HDMI televize)
SVideo výstup
SPDIF (koax)
Firewire
Ehernet
USB (třeba na wifi ...)
dálkové ovládání (i na zapnutí ...)
tichý chod
Case tvaru a velikosti videa

co by bylo fajn
ovladatelný display na case
SPDIF (opt.)
SCART konektor
FM tunner
dostatečný výkon a paměť na práci s videem (reencoding/editace z DV
(kamera) do MPEG2/MPEG4/něco ...)

Zatím jsem našel tyto kousky, ale ani jeden nesplňuje vše ...

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1113&maincat_no=134

Model 8000 (zatím se neprodává ...
http://www.parabola.cz/clanky/2241/ifa-2006-nove-pvr-modely-prijimacu-dreambox/

v SW je to jednodušší