domeny kos

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Duben 18 09:57:19 CEST 2007

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	To bylo účinné v dobách strategie "poslat mraky na všechny strany a
> rychle pryč"... dnes se jede sofistikovaněji.

super...slo by to nejak blize rozvest, pripadne poslat nejaky odkaz? at
se poucim o sofistikovanem boji...mam nasazene pomerne dosti
komplikovane filtry v access tabulkach postfixu + spamassassin + clamav
+ dcc + pyzor/razor + dns blacklisty atd. atd. ale kazda dalsi informace
v boji proti "bordelu" se hodi...diky :)